.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنگوی وزارت بهداشت:
فوتی ها 291 نفر / تعداد مبتلایان: 8042 نفر/ بهبودی 2731 نفر از بیماران کووید19
از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی،881 مورد بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به 8042 نفر رسید.

شمال نیوز: پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به 8042 تن افزایش یافت.

 

به گزارش شمال نیوز، دکتر کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: با بررسی‌های انجام شده از میان افراد مشکوک، تا کنون ابتلای تعدادی از افراد از نظر ابتلا به ویروس کووید-۱۹ بر اساس شواهد آزمایشگاهی، قطعی گزارش شده و بر اساس آخرین نتایج آزمایش‌ها، ابتلای 881 مورد جدید از ظهر گذشته تا امروز قطعی شده است.

 

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت اخیر، 54 تن از مبتلایان جانشان را از دست داده اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به 291 تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه 2731 تن بهبود یافته‌اند.

 

جهانپور در ادامه با یادآوری تداوم توصیه های بهداشتی در پیشگیری از ابتلا به بیماری، تاکید کرد: امسال مثل سالهای گذشته نوروز نخواهیم داشت و تاکیدمان را می شود از مثال مازندران دریافت که در نتیجه عمل نکردن به توصیه های بهداشتی و عدم مسافرت، در آمار 24 ساعت اخیر به رتبه های بالاتری در جدول رسیده و دومین استان بعد از تهران از نظر شیوع شده است.

 

کرونا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.